Hvor skal jeg starte?

Dette har jeg spurgt mig selv om igen og igen. Hvad skal mit første indlæg handle om? Jeg er typen der tænker utrolig meget, så selvfølgelig har jeg også tænkt rigtig meget over hvad mit første indlæg til jer derude skal indholde.

Jeg er kommet til den konklusion at det første jeg vil dele er hvad jeg i øjeblikket finder inspirerende og fascinerede; Enkelt og overskueligt.

Følgende billeder har jeg arbejdet meget med i mine tegninger, som jeg højst sandsynligt vil dele med jer i løbet af den her uge

(alle billeder er fundet på flickr.com)

1. Jeg er meget fascineret af insekter ( så længe de er på billeder). Deres overflade er ubeskrivelig smuk og de findes jo i alle farver og afskygninger!

Så keder du dig en søndag google et par biller du vil ikke fortryde det.

2, 3. Disse to billeder taler for sig selv. Stammefolk og deres påklædning er endnu en af mine mærkelige dyrkelser. Det er jo fantastisk som de kan udsmykke sig

4. Et utroligt inspirerende billede for mig da det viser en side af naturens storslåedhed ( hvis det ord overhovedet findes) som jeg synes er utrolig overvældende

Skriv et svar

