På med støvlerne

I dag fandt jeg mine ynglings støvler frem igen da jeg ikke rigtig synes vejret var til sandaler.

De er fra vagabond og er lidt af et kup. Jeg havde kigget på dem rigtig mange gange, men kunne ikke lige se hvor jeg skulle få 1000 kr fra til et par nye støvler.

Endelig bliver de så sat ned til den ufattelige pris 300 kr! Det er jo ikke til at forstå. Pigelogikken gik jo straks i gang og haps så fik jeg på mirakuløs vis lige overtalt min kæreste til at købe dem til mig. Bedre bliver det jo ikke.

Skriv et svar

