“Never think”

Jeg er hjemme i Århus igen. Det er dejligt at sove i min egen seng og sove ved siden af min kæreste.

Jeg har gået en lang tur gennem gågaden i dag. Jeg har observeret mens jeg har haft denne sang på repeat på min ipod.

Jeg kiggede ikke i butikker, jeg gik bare.

Robert Pattinson – Never Think

Jeg bliver så fredfyldt af den og føler næsten jeg er i en anden verden. Jeg har vidst tidligere nævnt at jeg tænker ret meget over det meste, så det er vidunderligt når jeg en gang i mellem formår at slå fra og bare være til.

Skriv et svar

