Der kan man bare se

To af mine tegninger bor hos min veninde Nanna. Hun har været så sød at sende billeder af hvordan de gør sig i hendes hjem.

Jeg kan ikke lade være med at smile lidt når jeg ser på ham. Han klarer sig vidst meget godt!

Det er den bedste følelse i verden når jeg kan se hvordan mine tegninger fungerer hos andre. Tit kan jeg slet ikke forstille mig hvad man skal med dem, men det kan mine veninder heldigvis.

Jeg bliver meget stolt og vil helst hoppe op og ned mens jeg siger “se mor, se mor”  det er jeg dog ved at være for gammel til så jeg tror bare lige jeg bevarer roen lidt og krydser fingre for jeg ikke er den eneste 21-årige der får det sådan.

Skriv et svar

