Jeg har brug for en hund!

I går fik jeg endelig mødt Karla. Søde dejlige Karla. Det er min kærestes bedste forældres hundehvalp. Den er skøn.

OBS! Der er sørme en robot på billedet

Jeg havde en kjole på fra genbrug, broche fra H&M og sko fra Berlin

Køreturen hjem var utrolig smuk så det synes jeg også lige jeg vil dele med jer.

2 responses to “Jeg har brug for en hund!

  1. Jeg er også sikker på, at der er en hund, som har brug for dig… måske lige indtil den tisser (og det der er værre) i sofaen :-)

  2. jeg bor bare udenfor i telt til den er blevet stueren!

Skriv et svar

