Hvem ved…

Jeg har brugt min aften på denne tegning. Den er lidt dramatisk, men ja det der sker inde i mig lige nu føles også ret dramatisk og overvældende. Når det kommer til stykket afspejler mine tegninger vel også ret meget hvordan jeg har det. Jeg plejer at være rigtig god til at håndtere min forvirring og mange tanker. Det er dog som om at alting bliver for stort oppe i mit hoved disse dage. Måske er det fordi Mulle er død hvem ved. Alting føles i hvertfald pludselig meget anderledes og tungt. Sådan er det nok når man er ked af det.

Jeg plejer at sige at jeg godt kan li at være ked af det, at det ikke er noget problem for mig. Det er som regel bare en del af mig at forsvinde ind i mit univers og mærke efter. Denne gang er det helt anderledes. Det er som om jeg fortrænger og fortrænger og ikke vil mærke efter. Jeg føler næsten det er pinligt at det gør så ondt. Det er jo forfanden bare en kat. Det siger jeg i hvertfald hele tiden til mig selv og jeg bilder mig ind at det virker, men det gør det jo tydeligvis ikke.

Måske er det for meget at dele, jeg ved det ikke. Jeg håber i kan nyde tegningen påtrods af mit lille udbrud.

Skriv et svar

