Lyserød

Min tegning ser indtil videre således ud:

Jeg kan ikke rigtig få farverne til at være helt som de er i virkeligheden. Desværre. Jeg synes den har mistet ret meget liv. Men I kan i hvertfald få lidt fornemmelsen af hvad det er jeg arbejder på. Størrelsen er A3 og jeg har brugt en helt almindelig farveblyant

Jeg synes det er ret sjovt at arbejde med farven lyserød. En ting jeg har lagt mærke til det er at det er langt svære at få min person til at se gammel ud. Det er ret fedt at bruge noget andet end kuglepen, da det giver mig nogle helt andre muligheder når jeg tegner.

Skriv et svar

