Phenomenal Woman

Jeg ligger og er total ugidelig. Hele lejligheden ligner lort og jeg burde have rydde op i dag. Min undskylding er at jeg har influenza. Ikke rigtig nok til at kalde mig syg og dårlig, men den slags influenza som gør at det lige er lidt svære at tage sig sammen fordi ens krop ikke er helt i topform. Som sagt jeg er ikke syg nok til rigtig at have ondt af mig selv så en eller anden kom og slå mig i hovedet for jeg er virkelig ynkelig lige nu.

Nåh, jeg synes lige jeg ville dele noget smukt med jer, mens jeg ligger her og føler mig ekstremt uduelig.

Skriv et svar

