Studiestuen

er en lille bogcafé, hvor studerende kan mødes med venner og læsegrupper i et hyggeligt studiemiljø i Odense centrum.

find dem på facebook her: Studiestuen

Personligt synes jeg at både beliggenheden og lokalet er genialt. Det er hyggeligt og uformelt og samtidig inspirerende og moderne.

Denne lille perle i midten af Odense havde så sin store åbningsdag i går (d.2 sep)

Det fantastiske ved det hele er at min veninde liza er med til dette projekt og hun har givet mig muligheden for at udstille i deres butik/café. Det betyder jo så at jeg faktisk havde min første lille fernisering i går. Det føltes vildt og der er indtil videre solgt 3 tegninger.

Jeg kan slet ikke forklare hvilken bekræftelse det er for mig at der er folk derude som ikke kender mig og ikke ved hvem jeg er, der gerne vil købe mine billeder. Det var så vild en følelse at jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal beskrive den for jer. Jeg havde lidt lyst til at græde og grine hele tiden. Det var som om der faldt en sten fra hjertet og jeg endelig kunne tænke “du kan jo godt Christina.” En anden følelse der stadig er meget fremtrædende er taknemligheden. Jeg er så glad for at jeg har fået lov til at udstille og opleve andres responds på det jeg har lavet. Det lyder måske en smule overdrevet det hele, men det har også lidt mistet alle proportioner oppe i mit hoved. For mig er det sådan ca det største i verden lige nu.

Her kommer der lige lidt billedregn fra igår før åbningen.

Skriv et svar

