Min dag

Jeg har sørme fået job og jeg starter på fredag.

Ellers har min dag været stille og rolig. Jeg har hygget med min veninde Lowice(louise) som jeg har kendt siden børnehave klasse.

Jeg fik is fra det sted der hedder Coldstone inde ved store torv. Damen spurgte om jeg ikke ville have en større portion for bare 2 kr. Det sagde jeg heldigvis nej tak til. Jeg var næsten i sukkerchok efter jeg havde spist denne lille portion. Det smagte fantastisk, men jeg følte godt nok de sidste to skeer blev tvunget ned.

Jeg fatter ikke helt hvorfor mine billeder nogle gange bliver uploadet på den forkerte led, men man kan vidst godt se hvad jeg har haft på i dag alligevel.

Ps. jeg danser ikke regndans

Skriv et svar

