If it’s quiet anywhere

Jeg er fuldstændig trylle bundet af denne her sang. Den kører på repeat mens jeg tuller rundt i min egen verden.

Non Tiq – Quiet

Tiden går uden jeg rigtig ved på hvad. Jeg kæmper med at holde fokus. Jeg starter med opvasken i mens kommer jeg i tanke om at jeg også skal folde tøj. Jeg slipper hvad jeg har i hænderne og går ind for at folde tøj, men jeg kommer til at kigge ind i stuen hvor jeg kan se, at jeg har smidt puderne på gulvet. Jeg lægger puderne på plads og har i mellem tiden glemt både opvask og tøj. jeg kigger mig omkring og synes godt jeg kan tillade mig at tegne lidt. Efter at jeg har sat et par streger slår det mig at jeg da aldrig fik vasket op. Med hænder godt begravet i opvasken kommer jeg igen i tanke om det tøj der skulle foldes og forfra starter min kamp for at holde fokus.

Kender i sådan nogle dage?

Skriv et svar

