Nyt arbejde

er meget udmattende. Jeg har fået tegnet minimalt og mine fingre kribler men mit hoved er virkelig træt, så det bliver ikke rigtig noget godt. Min dag i morgen bliver forhåbenligt mindre stressende så jeg kan få lavet nogle ordenlige blogindlæg.

Jeg havde planlagt at lave et indlæg med billede og lidt af hvert fra weekenden. Billederne var på min kærestes mobil så jeg gik og ventede pænt på at han kom hjem. Det har så vist sig at han har valgt at slette de billeder jeg havde tænkt mig at bruge. På nuværende tidspunkt er jeg faktisk så træt at denne lille detalje var lige ved at få mig til at græde. I ved, sådan prikken over i’et agtigt. Derfor er jeg også meget snart på vej i seng for det er simpelthen for dumt at blive hysterisk over.

Et billede valgte han dog at gemme. Det er taget med hans iphone som har en genial app hvor man kan vælge diverse linser, blitz og film fra analog kamera’er

Skriv et svar

