Min tegning vokser

2 responses to “Min tegning vokser

  1. Hej Christina. Jeg er helt vild med dine tegninger – sælger du nogen af dem? Jeg flytter i ny lejlighed og trænger virkelig til noget på væggen. Kærligst Lene.

    • Hej Lene :) Tillykke med din nye lejlighed. Det gør mig rigtig glad at du har lyst til at pynte dit nye hjem med mine tegninger. Jeg sælger meget gerne ud af dem. Du kan bare sende en mail til mig på amonggiants@hotmail.dk så kan du også skrive næremere hvad du er interesseret i.
      Det eneste lille problem der er, er at jeg tager til beijing d. 20 juli og kommer først hjem d. 10 august, så hvis jeg ikke lige får svaret på din mail er det derfor.
      Jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra dig :)

Skriv et svar

