the west-end…

…er mit yndlingsområde i glasgow (hvor jeg er så heldig at komme tit på grund af familie). gader som byres road, ashton lane og cresswell lane er propfyldt med lækre små butikker, hyggelige caféer, barer og pubs.

specielt er de courcy’s arcade guld hvis man, som mig, er til fine små butikker. jeg var specielt begejstret for maisonette, hvor jeg købte denne halskæde.

udover fine smykker, sælger de også sjove puder, kort og andet nips. hvis i har lyst til at udforske dem mere, kan i tjekke dem ud på www.wearemadeintheshade.com.



hermed de første ord fra mig!

LIZA

Skriv et svar

