Hej

jeg lever. Selvom jeg ikke er vildt aktiv. Det håber jeg bliver anderledes fra næste uge. Jeg er begyndt at vænne mig til at arbejde og er ikke helt så træt mere.

Igår d.1 oktober skete der noget stort som jeg har arbejdet længe på. Jeg har nemlig fået lov at lave Bungalow5´s wallpaper kalender for oktober måned. Jeg har glædet mig som et lille barn til at høre hvad folk synes om det.

Her er så resultatet. Hvad synes I om det?

I kan hente det i rigtig størrelse her

Det tog sin tid og jeg startede faktisk ud med noget helt andet. Da jeg næsten var kommet til dagen hvor jeg havde deadline bestemte jeg mig for at starte helt forfra. Og så skete det. Jeg blev tilfreds.

5 responses to “Hej

  1. Smukt. Det må have taget lidt tid at lave?

    • Det der tog mest tid var faktisk det jeg lavede først(det poster jeg senere i den her uge), men som jeg faktisk aldrig rigtig blev tilfreds med. Så da jeg startede forfra og havde fået idé’en til denne tegning var jeg meget effektiv og i løbet af halv anden dag( hehe det er ikke lang tid) havde jeg mit færdige resultat.

  2. Vibeke Westergaard

    Hej Christina – hvor er det fantastisk!! Og godt gået også. KH fra Vibeke

  3. Jeanett Exner

    Kære datter

    Hvor er den fantastisk flot….- jeg er meget stolt af dig…
    Mange STORE KYS
    Mor

  4. Jeg vidste du havde det i dig. Nu gemmer jeg da for alvor det første billede du malede til mig da du var 1 år!!!!

    Det er et helt fantastisk billede du der har fået lavet, du er super god.
    Moster

Skriv et svar

