Min helt egen robot

Jeg kan desværre ikke prale af at det er mig der har tegnet dette vidunder. Det er en på mit arbejde som har tegnet robotten til mig. Jeg elsker mængden af detaljer og har virkelig studeret tegningen i lang tid.

Den er tegnet med blyant. Jeg havde helt glemt blyanten som værktøj og har bestemt mig for det næste jeg skal tegne skal være med blyant.

One response to “Min helt egen robot

  1. Jeanett Exner

    Kære søde….
    Jeg er så glad for at jeg er på din mail liste og hygger mig rigtig med alle indlæg.
    Robotten er da super perfekt og ganske rigtig dejlig detaljeret.
    Knus fra mor

Skriv et svar

