Bare det ligner en abe..

Jeg er sikker på I sidder spændt og venter på hvordan det er gået med at bage abe kagen. 

 

Jeg må indrømme jeg virkelige grinede meget da vi lavede kagen. Det er altså svært at tage en kage med ansigt seriøst. Især når det nu er meningen at den skulle ligne en abe. Jeg synes mest af alt den ligner en lidt for glad rummand.

Ps. det var ikke alle mænd i selskabet som kunne spise et helt stykke af denne kage( jeg ved ikke om det siger mest om kagen eller de fyre jeg sad til bords med). Jeg spiste selvfølgelig hele mit stykke, men må indrømme det ligger meget tungt i maven. Vi blev meget hurtige enige om at det var en rigtig amerikaner kage.

 

3 responses to “Bare det ligner en abe..

  1. Jeanett Exner

    Kære søde…..
    Det er da den flotteste kage jeg længe har set og det ser også ud til at smage godt……Jeg er sikker på at Nanna bliver glad. Ønsk hende mange gange tillykke med fødselsdagen fra mig.
    Kys fra mor

  2. Kagen var fantastisk:) Og sød. Måske lidt for meget sød! Vi ses snart igen søde du:)

  3. En kage kan næsten ikke være for sød kan den :)

Skriv et svar

