Godmorgen

Det er godt nok skønt at sove til man vågner og ikke til vækkeuret ringer. I dag skal der ske en masse. Jeg ved godt jeg har sucket de sidste par dage, men nu er det heldigvis weekend og jeg kan helt selv bestemme hvad jeg vil tænke på.

Det første der står på listen i dag er at bage kagebunde. Nanna holder nemlig fødseldag. Og hun har været ret ambitiøs på mine veje. Hun har nemlig bestemt det er denne kage jeg skal kaste mig over. 

Det skal nok gå galt.  opskriften er fra smitten kitchen og kan findes her

Skriv et svar

