puha..

Det har virkelig været en lang uge. I dag har jeg fri, men det er svært at slappe af efter så lang en uge og jeg skal allerede på arbejde igen i morgen. Mit hoved kan ikke  rigtig forstå at jeg ikke skal tænke på noget. Jeg føler jeg skal nå alt muligt, det skal jeg måske også, men jeg prøver jo at slappe af så hjælper det jo ikke hvis jeg bliver ved med at tænke på alt det jeg burde have gjort i sidste uge, som jeg så ikke orkede fordi jeg havde sent fri.

Jeg vil gerne bare tegne. Det kribler i mine fingre. Det er bare meget svært når autopilot er sat til.  Det tager altid noget tid for mig at blive mig selv igen når jeg har været på arbejde. Og en dag er altså ikke nok. Så jeg tror desværre først jeg får tegnet i weekenden hvis jeg ikke er eksploderet inden.

One response to “puha..

  1. Hej Chris
    Det lyder som noget jeg har prøvet før… Man vil det hele, kan kunoverkomme det halve….eller kvarte?!:)

    Vil så gerne se din udstilling… men skal arbejde :(

Skriv et svar

