Så har jeg endelig weekend.

Det fejrer jeg i sofaen mens jeg kigger på blogs.

Min kæreste har så valgt at gå i gang med at spille Hon(spørg mig ikke hvad det er), så baggrunds lydene er præget af henholdsvis en grum stemme som siger “show me the way” og lyden af svær der rammer hinanden. Jeg synes umiddelbart ikke dette kan forenes med musik eller tv. Her sidder jeg så i sofaen og “fejrer” min weekend. Hyggeligt ikke?

Nåh, men i det mindste har jeg da fundet noget flot at se på

via: http://alexandrefarto.com

Skriv et svar

