Min plan er

at gå i gang med så mange tegninger som muligt i den her weekend. Mit hoved har været ved at ekplodere fordi jeg ikke har haft tiden til at få mine ideer ned på papir. Jeg forstiller mig at det er nemmere for mig at tegne videre på dem i løbet af ugen når jeg nu har fået det ned på papir. Det er tit det der tager længst tid. Når jeg først har fået ridset op hvordan og hvorledes jeg vil have tegningen er resten ret overskueligt.

Her er en smagsprøve på en af de tegninger jeg er gået i gang med. Jeg har en mere og går i gang med en tredje i morgen

 

 

 

Skriv et svar

