Min dag

Jeg har været virkelig overskudsagtig i dag. Jeg har nået en masse ting, men føler stadig at jeg har slappet af. Bedre bliver det jo ikke.

Jeg startede dagen med at bage pølsehorn.

Jeg valgte desværre at lave nogle af dem med kyllingepølser. STOR FEJL. Kyllingepølser smager virkelig ikke godt. Det smager som om de er blevet røget i flere år. øv.

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse at jeg også har tegnet største delen af dagen.

For det ikke skal være løgn bagte jeg også her til aften.

Jeg blev inspireret af Emily Salamons kyllinge-muffins

Her er mine så:

Skriv et svar

