Wild Dreams

Jeg kan slet ikke finde ord for hvor smukke jeg synes disse billeder er. Det er en af de mest inspirerende editorials jeg  nogensinde har set. Det er især de mange referecener til nomadefolket der fanger mig. Jeg synes også at kunne se refecencer til forskellige stammefolk. Fx de mange kæder om halsen på billede 3. Der er jo stammer som man kalder “long neck tribes” fordi de forlænger deres hals med ringe om halsen. Det kan også være det bare er en tilfældig detalje.

Editorial “Wild Dreams” fra Vogue Germany november 2010

Via: fashiongonerouge.com

One response to “Wild Dreams

  1. Pingback: Among Giants

Skriv et svar

