Fernisering d. 6 november

Jeg er meget discipleneret omkring at jeg skal tegne i øjeblikket. Grunden til det er at jeg har min første officelle fernisering i næste weekend. Jeg er ret presset og er virkelig spændt på at se hvordan jeg får det hele til at hænge sammen. I kan se facebook eventen her

Ferniseringen bliver holdt:

D. 6. november fra klokken 16

StudieStuen

Nedergade 12

Odense, Denmark

 

One response to “Fernisering d. 6 november

  1. Det er virkelig fedt at du skal udstille! Ville rigtig gerne komme og se det, men er uheldigvis inviteret til fødselsdag den dag og har heller ikke nogen penge efter New York.. Håber det bliver en succes! Det ved jeg det gør!

Skriv et svar

