Fernisering

Som jeg har nævnt skulle der jo ske noget stort d. 6 november. Nemlig min første rigtige fernisering. Det var fantastisk og overvældende. Jeg hyggede mig utroligt meget og det var så dejligt at folk slog sig ned og blev hele aften!

3 responses to “Fernisering

  1. Hey der,
    Meget flotte ting du tegner…er det muligt at købe noget af det ?
    Kh Torsten

  2. Tusind tak! Det kan sagtens lade sig gøre at købe nogle af mine tegninger. Hvilke er du interesseret i at vide prisen på ? Priserne er lidt forskellige men ligger sådan ca fra 150 for de mindst og op til 1000 kr for det største billede. Du kan skrive en mail til mig på cse89@hotmail.com og du må meget gerne skrive amonggiants i emnefelt ellers bliver den væk for mig i indbakken hehe =)

  3. Hey igen,
    Vi har skrevet til dig på cse89@hotmail.com, men har endnu ikke hørt fra dig.
    Billedet vi rigtig gerne vil høre lidt mere om er billedet lige ovenover. Altså billedet vi har lagt en comment på :)
    Hvor stort er det og hvad koster det??

    Kh. Torsten.

Skriv et svar

