Hvor svært kan det lige være?

Det er svært det der med at prioritere. Der er så mange ting jeg gerne vil. Men der er også ting “man” skal. Jeg kan ikke løbe fra virkeligheden. Der skal et job til for at få tingene til at hænge sammen. Det kræver tid for jeg er ikke til det der med at gøre ting halv hjertet.

Når jeg sover dukker alle de ideer op som jeg gerne vil have ud på papir. Det er lange nætter for mig og jeg ved godt hvorfor. Jeg fortrænger min trang til at tegne virkelig kraftigt i øjeblikket. Netop fordi jeg bare er nødt til at prioritere andre ting. Sådan er virkeligheden og jeg arbejder lige nu på hvordan jeg skal få mine to verdener til at hænge sammen. Jeg synes jo ikke det kan passe at jeg ikke kan få lov at tegne, når det er nu det eneste jeg virkelig gerne vil. Hvor svært kan det være altså!

Jeg finder så meget inspiration i øjeblikket. Over det hele. Det er virkelig frustrerende ikke at have tid til at omsætte min ideer. Jeg er faldet over disse tegninger som jeg er meget fascineret af. Kunstneren, Ashley Lande, formår at bruge farverne på en anderledes og meget spændende måde.

Via: http://www.sweet-station.com

 

Skriv et svar

