Hvilken stamme er du fra?

Jeg er endelig hjemme fra arbejde. Det har været en lang dag fordi der intet har været at lave. Dette har så tilgengæld givet mig rig mulighed for at kigge blogs igennem. Jeg er nærmest helt høj af inspiration. Mine fingre kribler og jeg har lyst til at tegne hele natten. Desværre venter der endnu en arbejdsdag i morgen så jeg må nok hellere arbejde på at falde ned så jeg kan komme til at sove inden for den nærmeste fremtid.

Et billede jeg har forelsket mig i er dette:

via: http://fashiongonerogue.com

Jeg har efterhånden nævnt et par gange at jeg er meget fascineret at stammefolk eller bare generelt forskellige folkefærds udsmykning. Og jeg synes dette billede er et smukt eksempel på hvordan inspiration fra stammefolk kan bruges.

Skriv et svar

