Havde jeg ikke to lige før?

Jeg har det problem med øreringe at jeg altid smider den ene væk. Med tiden har jeg så lært at jeg i hvertfald ikke skal ud og investere formuer i øreringe.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et par klassiske og elegante øreringe som ikke skal være for dyre. Tit er det sådan at jeg så synes man kan se at de er af plastic eller at de efter kort tid begynder at miste farve. Men sådan er det vel når man ikke kan finde ud af at passe på sine ting.Øreringe




Øreringe by chriz featuring a crystal earring 

Skriv et svar

