Lydbøger?

Da jeg kom hjem fra arbejde i mandags stod min kæreste i køkkenet og lavede mad. Det er der sådan set ikke noget usædvanligt i. Sagen var jo så den at der samtidig kørte en lydbog i køkkenet. Jeg var ret overrasket og kunne ikke lade være med at syntes at det var ret sødt.

Min kæreste har fået den ide at det da er meget smartere at “læse” fx den sidste Harry Potter bog som lydbog. Han påstår at han kender mange der hører lydbøger. Det gør han sikkert også, men jeg synes altså stadig det er ret sjovt og også lidt sødt.

Jeg er ikke selv den store læsehest og kan egentlig godt se det smarte i en lydbog. Så jeg er hoppet lidt med på hans lydbogsbølge og har da i hvertfald hentet en lydbog som jeg ser frem til at gå i gang med. Det bliver spændende.

 

Skriv et svar

