Akryl-tuscher

Det er meget lang tid siden jeg har haft en fri dag som i dag. Det kribler virkelig i mine fingre, men jeg har desværre ikke kunnet finde roen til at tegne.

Jeg er ved at være lidt træt af at jeg kun har akryl-tuscher i 3 farver. Derfor står akryl-tuscher i alverdens farver og størrelser også meget højt oppe på min ønskeliste.

One response to “Akryl-tuscher

  1. Hej :-)
    Jeg faldt over din blog, da jeg søgte på akryl markers, og jeg ville bare høre, hvor du har købt dine og hvad du har givet for dem? Fordi overalt herinde på nettet koster de omkring 25 kr, og jeg synes sgu, det er mange penge for én tusch :-) Ja, jeg er lidt nærig.
    & så tænkte jeg, jeg lige ville høre, hvilke tuscher, du har brug til dine superfede tegninger? Den, hvor der er sort og rød.. De er superflotte..

    Hvis du har lyst, så må du da gerne tage et kig på min blog: http://chpaintpassion.blogspot.dk/ .. Jeg maler meget & kunne rigtig godt tænke mig at begynde at tegne. :-)

    – Mille.

Skriv et svar

