Hvilke skal jeg vælge?

Jeg har bestemt mig for at efter nytår skal der nye briller til. Jeg har længe tænkt på at anskaffe mig et par nye, jeg synes bare det er så svært at finde ud af hvilken retning jeg skal bevæge mig i. Jeg er rigtig glad for dem jeg har nu, det bliver bare lidt kedeligt i længden at have de samme briller på hver dag.

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal anskaffe mig et par Ray-Ban eller om jeg skal springe ud i noget helt andet så som et par runde briller. Det er min mors briller jeg har lånt på det nederste billede. Jeg er meget splittet. Hvad synes I jeg skal forsøge mig med ?

6 responses to “Hvilke skal jeg vælge?

  1. De runde!!! Totalt edgy look, som ikke alle kan bære. Lille My :)

  2. Runde – med kontaktlinser når vi skal ud og shake ass :)

  3. de øverste klæder dig bedst :)

  4. Jeg er enig med lowice (?). Men de runde er sjove. Så hvis man kan købe nogen der ikke er crazy dyre syns jeg du skal købe begge
    Mys

  5. Hvad mærke er de øverste briller? Jeg skal nemlig begynde at gå med briller og jeg er helt vild med de du har på på det øverste billede :)

    -JC-

Skriv et svar

