kom nu!

Jeg må nok indrømme at jeg keder mig lidt. Det må godt snart være spisetid synes jeg. Jeg har virkelig glædet mig til at få and så ventetiden føles som en evighed lige nu.

Heldigvis har jeg taget min computer med så jeg kan udforske ulæste indlæg på bloglovin.

I et af de ulæste indlæg gemte sig disse fantasifulde billeder som er lavet af Joram roukes. Det er fedt at han skaber helt nye væsner ud af dyr og ting vi kender. Det inspirer mig meget!

via: http://www.peanutsoupdeluxe.com

 

Skriv et svar

