From shirt to dress

I dag har jeg langt om længe taget mig sammen til at sy lidt. Jeg købte denne skjorte i genbrug fordi jeg synes farven og stoffet var helt fantastisk.

Kjolen er ikke helt færdig endnu, men det begynder da at ligne noget.

3 responses to “From shirt to dress

  1. Hvor ser det bare fint ud :)
    – Freja

  2. tusind tak =) nu er udfordringen bare lige at tage mig sammen til at få den gjort helt færdig, så jeg kan vise hvordan den ser ud på!

  3. hvor fint Chris :)

Skriv et svar

