Dance with me

Min kæreste er ikke hjemme her til aften så jeg har computeren helt for mig selv. Jeg har længe villet vise jer noget sjovt jeg har lavet.  Jeg er blevet besat af gif animationer og laver alt hvad jeg kan komme til om til giffer. Her er en jeg har sat sammen af billeder fra nytårsaften hvor Nanna og jeg dansede rundt

haha er det ikke genialt?  Jeg får lyst til at danse mere rundt.

2 responses to “Dance with me

  1. nuttet :D

  2. Ja nuttet – bare du ikke poster min dans!! ;)

Skriv et svar

