Nyt hjem

Denne søde mand har fået et nyt hjem. Hans nye ejer har været så sød at sende mig et billede af hvordan han trives. Det er et lille billede, men det er stort nok til at jeg da kan se at han hygger sig ret meget på hendes væg.

Det er slet ikke til at beskrive hvordan det føles inde i mig når jeg ser hvordan mine billeder trives og gør sig. Det kan være det virker mærkeligt at jeg går op i om billederne “trives”. For mig er det ligesom at give en del af mig selv væk. Jeg ved hvor alle mine tegninger bor og jeg tænker sikkert mere på dem end hvad godt er. Jeg ville nok trille en tåre hvis jeg fik af vide at en af mine tegninger bare stod i et hjørne og samlede støv. De har jo altså også værdighed. De vil ses. Jeg tror bare jeg stopper her. Jeg begynder lidt at lyde som en freak.

3 responses to “Nyt hjem

  1. Hvad gav de for den, hvis jeg må være påtrængende? Den er rigtig fin!

  2. Den koster 1000 kr og der er blevet lavet to tryk af tegningen. Så der er altså kun en tilbage hehe. Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor. Men lige nu hænger den sidste udstillet i Odense på studiestuen som ligger på Nedergade :)

Skriv et svar

