pæne ting skal hænge på træer

Jeg købte dette fine smykketræ på designdelicatessen for noget tid siden. Det var ikke så forfærdelig dyrt – 150,- ca. Jeg havde noget lignende før, bare meget mindre. Jeg er rigtig glad for den her, det gør det meget overskueligt, og rigtig fint at alle smykkerne ikke er gemt væk.

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg har valgt at tage billedet, når alle ringene vender væk, så man ikke kan se dem, men jeg gider ikke lige til at tage det om, sååå deet…

LIZA

Skriv et svar

