Jeg kommer snart hjem

jeg befinder mig stadig i københavn og her har jeg være siden d. 1 feb. Jeg havde en fantastisk dag til rützou showet og glæder mig til at fortælle mere om det. Lige nu skal jeg til at have mig en lille powernap så jeg kan være frisk til i aften hvor der er fest hos min veninde nadia.
Jeg er tilbage i Århus igen i morgen og så regner jeg stærkt med at være aktiv her på bloggen.

One response to “Jeg kommer snart hjem

  1. Kan du så få blogget lidt snart! Er simpelthen så træt af at komme herind forgæves hele tiden :( hehe

Skriv et svar

