Rützou

Hold da op som tiden flyver af sted. Jeg er endelig hjemme efter en lang arbejdsdag. Så nu kan jeg lave et indlæg om Rützou showet hvor jeg var påklæderske i onsdags.

Det gik fantastisk. Det er noget af det mest intense jeg har prøvet at være med. Godt nok er der meget ventetid, men når showet så kører så er det alt ventetiden værd. Faktisk gør ventetiden slet ikke noget, for der er så mange indtryk og mennesker at man mister al tidsfornemmelse.

Showet gik som sagt lige som det skulle. Det var dog lidt en udfordring ikke at få tværet den fine røde læbestift ud når man skulle have tøjet af. Min model og jeg klarede det super godt og fik ikke ødelagt make up’en. Det skete dog for nogle af de andre at læbestiften endte steder hvor den ikke skulle. Heldigvis var der nogle dygtige make-up artister til redde pigerne inden de skulle ud på catwalken

Nedenfor ses den model jeg var påklæderske for

One response to “Rützou

  1. Det ser godt ud Chris :)

Skriv et svar

