I guess if I wrote a book one day, it would be about hair

I sidste uge fik jeg taget mine extensions ud. Jeg havde haft dem i næsten 4 måneder. Det føltes  meget slemt. Mit hår var pludselig utrolig tyndt og jeg kunne se hvor slidte mine spidser var.

I dag tog jeg så til frisør. Det var lidt af et wake up call. Hun blev nødt til at klippe 10 cm af. 10 cm er altså rigtig meget og jeg var meget tæt på at græde. Men da jeg så så resultatet blev jeg faktisk overraskende glad. Mit hår ser nu sundt og tykt ud. Fremover sørger jeg for at komme til frisør hver 3 måned så jeg ikke ender med at skulle have klippet 10 cm af igen.

4 responses to “I guess if I wrote a book one day, it would be about hair

  1. hvor det mega pænt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! elsker det meget mere end extensions.

  2. Det ser godt ud mama! Pift

  3. beautiful!!

  4. Det er altså virkeligt flot!

Skriv et svar

