Time moves in one direction, memory in another

Da jeg så tv-avisen i morges blev det offentlig gjort at de unge mennesker som var vågnet fra koma efter en ulykke oppe ved Gilleleje skulle på Hammel Neurocenter.  Jeg har tænkt på det hele dagen. Det har været meget svært at slippe tanken og føler næsten jeg har været helt ved siden af mig selv. Jeg har gået rundt i en boble af minder som jeg forlængst troede jeg var færdig med. Måske bliver man aldrig færdig med den slags minder. Hvem ved. I bund og grund har jeg bare haft godt og grundig ondt af mig selv i dag. Jeg hader når det sker. Heldgivis er der efter hånden langt mellem den slags dage.

Det hjalp

One response to “Time moves in one direction, memory in another

Skriv et svar

