Om at tage billeder af sig selv

Jeg bliver ved med at føle mig som en 14 årig der er ved at tage billeder til sin arto profil når jeg står der og prøver at se så sød ud som jeg overhovedet kan. Det er jo egentlig noget mærkeligt noget sådan at skulle tage billeder af sig selv og jeg kan ikke lade være med at synes det er lidt akavet. Det kan være det bliver bedre med tiden.

Men her kan I i hvertfald se hvordan jeg så ud i forgårs selvom jeg føler mig som en arto-pige. Jeg har købte den fine skjorte i weekenden og jeg synes den er ret yndig

3 responses to “Om at tage billeder af sig selv

  1. Jo de er xD

Skriv et svar

