Tid til fødselsdag

Jeg har været meget fraværende den sidste uge. Dette er der flere forskellige grunde til. Men først og fremmest er det fordi jeg har haft fødselsdag. Så det vil sige jeg sådan ca har fejret mig selv hele ugen. Det må man godt den ene gang om året.

Jeg har i den anledning fået et helt fantastisk ur som jeg har drømt om et par måneder efterhånden.

Uret er fra mærket O’clock og jeg er ret vild med konceptet. Det fungerer sådan at uret sidder i en gummirem af en art. Det er muligt at tage uret ud af remmen og putte det i en rem der har en anden farve. Jeg kan rigtig godt lide urets meget minimalistiske look og kan se rigtige mange fordele i at jeg bare kan skifte farven på remmen.

Jeg har startet med at købe det hvide ur.

Du kan se flere ure på deres hjemmeside: http://oclock.bigcartel.com/

 

Skriv en kommentar