Dagens

I dag har jeg haft en rigtig dejlig dag. Solen har jo skinnet.

Da jeg nu har haft sådan en skøn dag tænkte jeg da lige I skulle have et dagens. Min kæreste er ikke særlig tålmodig og det hjælper ikke at jeg kun har et lille kompakt kamera.  Men I slipper altså ikke for billederne.

Det er stadig meget med blandede følelser at jeg poster dagens af mig selv. Jeg er efterhånden kommet til den konklusion at det faktisk slet ikke er for tøjets skyld jeg poster dem, men meget mere for at I kan sætte et ansigt på den pige der skriver til jer.

Skriv et svar

