Hvor har jeg været henne?

Jeg har bare været til. Intet mere intet mindre. Jeg er stået op og gået i seng. Dette lyder nok kedeligt for nogle af jer derude. Men det har været nok for mig. Mere end rigeligt. Min tid er blevet brugt i mit hoved. Det er der jeg har gemt mig. Ikke at det hjælper at gemme sig.

Tidsfornemmelse er der ikke meget af når man gemmer sig, til gengæld er det vældig nemt at glemme alting omkring sig. Og pludselig ligger man i sin seng fordi endnu en dag er gået. Endnu en dag hvor tiden er gået med at stå op og gå i seng.

Jeg prøver på at komme ud af mit hoved og tilbage til virkeligheden. Og der er vel ingen bedre måde at møde virkeligheden på end med et smil. Jeg håber også i andre smiler alt hvad I kan, for livet er skønt.

^^ jeg smiler og lever. Og glæder mig til at dele alt hvad der skulle falde mig ind

3 responses to “Hvor har jeg været henne?

  1. smukke chris!

  2. Ja – stå op og gå i seng er ligesom grundskemaet, men smilet er essensen og det sværre og uden det er alt det andet også ligegyldigt… men savnet herinde har du altså været :-)

  3. Du er så smuk skat

Skriv et svar

