Find 5 fejl

Tegningen er langt fra færdig men jeg er kørt lidt fast så jeg holder lige lidt pause fra den. Jeg kan mærke jeg synes den bliver for pæn. Derfor prøver jeg desperat at lave mærkelige fejl på den ellers bliver det alt for kedeligt at se på. Tryk på billedet for at se det i en ordenlig størrelse

3 responses to “Find 5 fejl

  1. spændende!!!

  2. hvor er den bare flot som den er. Den gør virkelig indtryk på mig, og jeg ved ikke hvad det er.. :) Sælger du ud af dine tegninger?

  3. Hej Caroline :)
    Det betyder utrolig meget når mine tegninger gør indtryk på jer derude og det er virkelig dejligt at få noget responds! det skal du have tusind tak for.
    Hvis du er interesseret i nogle af mine tegninger kan vi sagtens finde ude af noget. Du er velkommen til at skrive en mail til mig på amonggiants@hotmail.dk

Skriv et svar

