Så tegner jeg igen!

Jeg har påskeferie og synes jeg er ved at komme til mig selv igen. Det eneste der stadig ikke er helt på plads er at jeg ikke kan sove til mere end klokken 9.00. Det er altså alvorligt! Jeg har jo ferie. Jeg er blevet alt for meget arbejdsmenneske. På min første fri dag stod jeg op klokken 07.30(#€%&/(=?). Heldigvis formår jeg at få lavet absolut ingenting, så lidt ferie-agtig er jeg alligevel. Jeg har også joggingbukser og kinasko på og har ikke være i bad siden jeg ankom til øen. Så mon ikke snart jeg kan sove længe?

Efter 2 dage med afslapning er jeg langt om længe så meget ved mine fulde fem igen at jeg kan tegne! Jeg har lovet mig selv at jeg SKAL lave den færdig i påsken ellers kommer den bare til at samle støv med de mange andre halvfærdige tegninger.

Og frem af går det da:

Skriv et svar

