Husk det nu

Nu er min ferie slut og jeg er startet på arbejde igen. Jeg havde ellers lige lært at sove længe igen. Men sådan er det jo.

I dag har jeg gået rundt med dette store kryds på hånden. Ikke fordi jeg skulle huske noget helt konkret, men nok mest af alt bare for at huske mig selv på at ferien er slut. Nu skal jeg huske at jeg igen skal i gang med at rydde op, vaske tøj og lave mad. Indtil videre vil jeg dog sige at krydset ikke har været ret effektivt. Jeg har endnu ikke lavet noget mad, vasket noget tøj eller ryddet særlig meget op.

Hurra for mig!

Skriv et svar

