Satire og humor i dansk tegnekunst

Da jeg var på øen fandt jeg noget af en skat. Bogen “Satire og humor i dansk tegnekunst” er skabt til mig. Tegninger er helt fantastiske. Jeg kan slet ikke få smilet af mine læber når jeg bladrer bogen igennem. Hvis jeg nu er rigtig god får jeg mig også taget sammen til at læse i den. Jeg kunne nok godt lærer en ting eller to. Får tegningerne også jer til at smile?

3 responses to “Satire og humor i dansk tegnekunst

  1. Den er fin! Er den nede fra Jens?

  2. Jeg ved! Købte også lige 5 for en 20’er da jeg var hjemme. :)

Skriv et svar

