Jeg har fået en ny ven


Det er så rart at få nye venner. Især når de kan vise en helt nye sider af Århus.

Og her er min nye ven så. Min cykel. Jeg har kun haft den et par timer og kan allerede mærke jeg aldrig nogensinde kan undervære den igen.

Vi har allerede været på udflugt sammen og tror I da ikke vi fandt en strand! Det var skønt og smukt. Det bliver nok ikke sidste gang jeg tager den cykeltur.

Jeg ved det godt. Mine sneakers er fantastiske. Det bliver nok ikke sidste gang i ser dem.

Skriv et svar

