Rolige hænder

Se engang hvad jeg er gået i gang med at lave. Det er fedt at jeg kan mærke at uroen i mine fingrer forsvinder mere og mere for hver streg jeg laver.

Hvad synes I om den indtil videre? Bliver det ikke meget godt?

7 responses to “Rolige hænder

  1. Den er virkelig flot! Hvor længe har du tegnet på den?
    Og kan man følge dig via bloglovin?

    • Hej Charlotte :) Tusind tak for din kommentar. Det er altså skønt når der er nogle der tager sig tid til at skrive!
      Jeg har faktisk ikke tegnet så længe på den. Et par timer vil jeg tro, men den er jo heller ikke helt færdig endnu, så mon ikke det ender med at det har taget en krig.

      Du kan sagtens følge mig på bloglovin. Hvis du kigger ved kategorier i venstre side så er der aller nederst et + ikon hvor der står follow this blog og hvis du trykker der så kommer du automatisk ind på bloglovin og kan følge min blog. Hehe jeg håber det gav mening.

  2. Det ser godt ud :) Dejligt med så mange nye indlæg igen!!

  3. word!

  4. Hvor er det fedt! Jeg elsker de stribede ting og ‘ribsene’, fint og råt (:

Skriv et svar

